آلمانیو بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل - آلمانیو

یادگیری زبان آلمانی در خانه

حال که وقت بیشتری را در خانه میگذرانیم بهترین راه این است که از این وقت به دست آمده بهترین استفاده را ببریم، یادگیری زبان یکی از کارهایی است که در این اوقات می توان به نحو احسن آن را انجام داد، برای این که زبان آلمانی را در خانه یاد بگیرید روش های زیادی وجود دارد اما ما سعی داشتیم تا با جمع  آوری بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل متد هایی را به شما معرفی کنیم که راحت تر بتوانید اقدام به یادگیری زبان آلمانی در منزل کنید.

از آنجایی که آموزش زبان نیاز دارد که ذهن آمادگی لازم را داشته باشد، این که در خانه یاد بگیرید یک امتیاز مثبت برای شما است. زیرا می توانید در بعد از چند ساعت تمرین دوباره تمرین های خود را شروع کنید.

اگر مایل هستید که بدانید برای یادگیری زبان آلمانی باید از کجا شروع کنید و نیاز دارید که روش هایی برای یادگیری در منزل به شما معرفی شود پیشنهاد ما به شما این است که تا انتهای مطلب را مطالعه فرمایید و حتما یک ورق کاغذ کنار دست خود بگذارید تا نکات مهم را یادداشت نموده و در آینده از آنها استفاده نمایید.

در دوره آموزش زبان آلمانی شرکت کنید و در سریع ترین زمان ممکن این زبان شیرین را فرا بگیرید.

چهار رکن اساسی برای یادگیری زبان آلمانی

تمامی کسانی که می خواهند شروع به یادگیری هر زبانی بکنند بهتر است تا چند مسئله را برای خود حل کنند، اول این که فرد  باید بداند که چرا می خواهد زبان آلمانی را یاد بگیرد و آیا زبان آلمانی به دردش می خورد یا ن و دوم داشتن انگیزه برای یادگیری زبان میباشد، در ادامه خواهیم گفت که چرا این موارد مهم هستند.

داشتن این موارد به زبان آموزان کمک خواهد کرد تا بتوانند تمرین های خود را به موقع انجام دهند و آنها را پشت گوش نیندازند داشتن پشت کار از دیگر مسایلی است که باید به واسطه انگیزه و هدف گذاری آن را به دست آورد به صورت کلی اگر بخواهیم بگوییم که برای شروع یادگیری زبان آلمانی باید چه چیز هایی را داشته باشید موارد زیر را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • به دست آوردن انگیزه
  • هدف گذاری
  • وقت گذاری برای تمرین
  • پایبندی به تمرین
  • شک نداشته باشید که در کسانی که توانسته اند زبان آلمانی را یاد بگیرند موارد بالا را خواهید یافت.

برای شروع تمرین در خانه چه باید کرد؟

اولین قدمی که برای یادگیری زبان آلمانی نیاز است، و خیلی هم سخت نیست این است که به دنبال کلمات روزمره آلمانی بگردید و آنها را یاد بگیرید تا بتوانید جملات مقدماتی را با آنها بسازید.

با استفاده از کلمات روزمره زبان آلمانی  می توانید با اطرافیان خود صحبت کنید و یا اگر کس دیگری در اطراف شما می باشد که مشتاق به یادگیری زبان است می توانید با او به صحبت بپردازید و با هم، هم صحبت شوید.

حتی اگر این موارد هم در اختیار شما نیست می توانید در خواست های خود را از اطرافیان به زبان آلمانی بیان کنید و یا حتی جلوی اینه با خود صحبت کنید، با یادگیری کلمات و جملات روزمره زبان آلمانی می توانید در هر حالی تمرین های خود را انجام دهید.

پس اولین گام بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل این است که خجالت را کنار بگذارید و با استفاده از جملات روزمره ای که یاد گرفته اید با اطرافیان و یا خود به زبان آلمانی صحبت کنید.

چند نکته را در این باره به یاد داشته باشید:

  • داشتن لهجه فارسی مهم نیست اما درست ادا کردن کلمات بسیار مهم است
  • جلمات را برای خود سوالی کنید  سپس با استفاده از کلماتی که یاد گرفته اید اقدام به پاسخگویی به آنان کنید.
  • برای خود مکالمات طولانی طراحی کنید
  • جملات را در ذهن خود مرور کنید
  • تقویت نوشتاری با جمله بندی

برای تقویت گرامر می توانید از دیالوگ استفاده نمایید، همانطور که برای خود جمله بندی می سازید و دیالوگ های روزمره را طراحی می نمایید، آنها را بنویسید با این کار هم یادتان نمی رود که چه دیالوگ هایی داشته اید و هر روز آنها را تمرین می کنید و هم این که املاء شما تقویت می شود، همانطور که میدانید باید برای داشتن مکالمه ای جذاب قدرت نوشتاری خود را تقویت نمایید تا با خواندن کتاب ها و دیالوگ های سخت تر از اینترنت بتوانید جمله بندی های پیشرفته تری را برای خود بسازید و از آنها استفاده نمایید.

این مورد به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید کلمات جدید را یاد بگیرید و از آنها در جمله بندی های خود استفاده نمایید.

در این باره باید بگوییم که استفاده از کتاب های دو زبانه می تواند بسیار به شما کمک کند و روند یادگیری را برای شما سهولت ببخشد، کتاب های دو زبان به این صورت می باشند که در یک برگ به زبان اصلی و در برگ دیگر به زبان فارسی نوشتار ترجمه شده است، بنابراین شما با یک تیر دو نشان زده اید هم لذت خواندن کتاب بهره مند هستید و هم این که می توانید با استفاده از معانی جا هایی را که نفهمیده اید معنی کنید و کلمات جدید را بیاموزد.

اگر در اینترنت هم جستجو کنید می توانید مکالماتی را بیابید که معنی آنها جلویشان نوشته شده است، انها هم می توانند به شما کمک کنند که کلمات و جملات جدیدی بیاموزید.

برای خود آزمون آلمانی طراحی کنید
طراحی آزمون های آلمانی

برای خود آزمون طراحی کنید

پس از هر چند روز تمرین حتما این کار را انجام دهید هر چه به جلو پیش می روید چیز های جدیدی می آموزید مانند این که آلمانی ها چطور جمله بندی های خود را انجام می دهند و یا این که بیشتر از چه کلماتی استفاده می کنند، اما از کجا خواهید فهمید که آیا به درستی این ها را یاد گرفته اید یا نه؟

پس برای خود آزمون هایی طراحی کنید، معانی را از جلو خود بر دارید و بعد شروع به خواندن کنید، اگر توانستید جملات را به خوبی بدون نیاز به معنی بخوانید و بفهمید درس را پشت سر بگذارید و سراغ جملات و کلمات سخت تر بروید در غیر این صورت می بایست یک کامبک زده و دوباره چیزهایی که یاد گرفته اید را مرور کنید.

این آزمون ها به شما کمک خواهد کرد که در آینده به مشکل نخورید و از پایه زبان آلمانی را به درستی یاد بگیرید در واقع نقاط ضعف شما را مشخص خواهد کرد که بتوانید بر روی آنها کار کنید و آنها را رفع نمایید.

سخن آخر

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل آن است که خود را مجبور کنید که به این زبان حرف بزنید باید به ذهنتان فشار وارد کیند تا جملات را جایگزین جملات فارسی کند.

هیچ تمرینی بهتر از این نیست که شما مجبور شوید به زبان آلمانی صحبت کنید، خود را در کشور آلمان تک و تنها فرض نمایید و خود را مجاب کنید که به زبان آلمانی سخن بگویید حتی با اعضای خانواده و سپس برای فهمیدن آنها می توانید معنی جمله را هم استفاده نمایید.

در روال تمرینی خود حتما به صورتی عمل کنید که یک آموزشگاه زبان عمل می کند، زیرا متد های آموزشگاهی کار شده هستند. از پایه شروع به یادگیری نمایید و سپس روال را برای خود سخت نمایید.

سوالات متداول بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل
  1. برای یادگیری زبان آلمانی در خانه از کجا شروع کنیم؟
    برای یادگیری زبان آلمانی در خانه ابتدا باید الفبای این زبان را یاد بگیرید تا بتوانید کلمات را بخوانید و سپس با این کلمات لغات را بخوانید بعد از این که توانستید لغات را بخوانید آنها را در جمله پیدا کنید و جمله را بخوانید به این صورت می توانید شروع به یادگیری زبان آلمانی نمایید.
  2. چه مواردی در بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل به کمک زبان آموزان می آید؟
    بهترین ابزار برای کمک به یادگیری زبان آلمانی استفاده از تمامی اجزای اطراف شماست خود را محدود نکنید و از هر چیزی برای یادگیری زبان استفاده نمایید تلویزیون اینترنت، اپ های مخصوص تلفن همراه و….. خیلی چیزهای دیگر که می تواند زبان آلمانی را داشته باشد می تواند در یادگیری زبان آلمانی به شما کمک کند.
  3. آیا این روش ها تنها مختص به خود اموزان میباشد؟
    خیر تمامی کسانی که میخواهند زبان آلمانی را یاد بگیرند می توانند از این روش ها برای شروع پیروی کنند مخصوصا انهایی که به دلیل شیوع کرونا نتوانسته اند به ادامه آموزش های اکادمیک شان بپردازند
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : مقالات زبان آلمانی تاريخ : 11 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.