آلمانیو بهترین منابع یادگیری زبان آلمانی - آلمانیو

برای یادگیری زبان آلمانی از چه منابعی استفاده کنیم؟

خیلی ها به دنبال منابعی می گردند که در یادگیری زبان آلمانی به دردشان بخورد، ابزار ها و کمک آموزشی هایی که  خیلی هم به کار می آیند اگر از آنها به درستی استفاده شود می توانند در کاستن مدت زمان یادگیری و کیفیت یادگیری تاثیر گذار باشند. پس آشنایی با بهترین منابع یادگیری زبان آلمانی مانند: کتاب ها، فیلم ها، ویس ها…. می توانند بدرد بخور باشند. پس قطعا آموزش زبان آلمانی به کارتان می آید!

اگر شما هم در ادامه روند یادگیری زبان آلمانی به دنبال این هستید که از ابزار و منابع کمکی استفاده کنید بهترین راه این است که ادامه این مطلب را به دقت بخوانید، زیرا به شما میگوییم که هر کدام از آنها چه مقدار به شما کمک خواهد کرد و روند یادگیری شما را تسریع می بخشد.

ابزار های کمک آموزشی که برای یادگیری زبان آلمانی مفید می باشند

همانطور که در بخش قبل اشاره نمودیم استفاده از منابع کمک آموزشی در یادگیری زبان آلمانی بسیار مفید است و استفاده از آنها کمک خواهد کرد که بتوانید به راحتی و با کیفیتی بهتر زبان آلمانی را یاد بگیرید این منابع می توانند شامل:

  • کتاب های صوتی
  • پکیج های آموزشی صوتی
  • کتاب داستان های زبان آلمانی
  • اپ های اموزشی زبان المانی
  • گوش دادن به موزیک با زیرنویس
  •  نگاه کردن به فیلم و سریال های آلمانی

می باشند. حتی برای یادگیری این زبان بهتر است از اینترنت به درستی استفاده نمایید و به دنبال کلیپ های آموزشی که در یوتیوب و شبکه های اجتماعی موجود است باشید. اگر به صورت کلی بخواهیم به شما بگوییم که در یادگیری زبان آلمانی کدام گزینه به درد شما خواهد خورد باید بگوییم که تمامی گزینه های روی میز برای یادگیری و اموزش زبان المانی مفید هستند. اما هر کدام در امری خاص می توانند به شما کمک کنند.

برای آشنایی با این ابزار ها و چگونگی کمک آنها به یادگیری زبان بهتر است آنها را به دقت مورد بررسی قرار دهیم.

کتاب های صوتی برای آموزش زبان آلمانی

کتاب های صوتی برای یادگیری ابتدایی زبان آلمانی بسیار مفید هستند و به جرات می توان گفت که خیلی به درد شما می خورند، استفاده از این کتاب ها به این دلیل خوب است که ساده هستند و در عین سادگی می توانند گوش شما را به کلمات آلمانی عادت دهند. حتی اگر به زبان آلمانی مسلط نیستید بهتر است تا به این کتاب ها گوش دهید حتی اگر نمی فهمید که چه جملاتی بیان می شود.

هدف از این کار این است که ببینید راوی چگونه کلمات را بیان می کند و تلفظ وی چگونه است؛ وقتی به این کلمات گوش می دهید حتما ویس را متوقف کرده و با صدای بلند آنها را تکرار کنید.

این مهم است که صدای خودتان را بشنوید زیرا نوع بیان آن در ذهن شما حک می شود.

چند نمونه از کتاب های صوتی که می توانید تهیه نمایید:

  1. متى مورفيوس(die verwandlung)
  2. Wuthering heights
  3. The sandman

پکیج های آموزش صوتی زبان آلمانی

پکیج های آموزش صوتی زبان آلمانی از آنجایی در دسته بهترین منابع یادگیری زبان آلمانی قرار می گیرند که می توان توسط آنها مکالمات روزمره را تمرین نمود و در کنار آموزش های آکادمیک با دیالوگ ها و کلمات جدید آشنا شد.

برای این که بهتر بتوانید از این پکیج ها استفاده کنید و بیشترین ریزالت را دریافت نمایید دیالوگ ها و مکالمات طراحی شده را بنویسید حتی اگر شده به فارسی و بعد به دنبال معانی آنها بگردید.

این کار علاوه بر این که به شما کمک می کند تا مکالمه قوی تری داشته باشید به شما کمک خواهد کرد تا خواندن و نوشتن به زبان آلمانی را هم بهتر یاد بگیرید. پک های اموزشی زبان المانی با سیستم آموزشی به روز در بازار موجود است و تنها کافیست آنهایی که مورد تایید هستند را تهیه نمایید.

استفاده از کتاب داستان های به زبان آلمانی

کتاب از بهترین منابع یادگیری زبان آلمانی است ، هم برای مبتدیان و هم برای کسانی که در درجات بالای یادگیری زبان آلمانی هستند مفید میباشد؛ استفاده از کتاب های اموزش زبان المانی به این منظور خوب است که شما می توانید بسیاری کلمات جدید را در انتها بیابید و نحوه جمله بندی و حسی که به طرف مقابل می دهد را به خوبی یاد بگیرید.

کسانی که به تازگی شروع به یادگیری زبان آلمانی کرده اند می توانند از کتاب داستان های سطح پایین مانند کتاب داستان کودکان و مجلات شروع کنند، و کسانی که در مقطع متوسطه یا پیشرفته زبان آلمانی هستند می توانند از کتاب هایی با محتوای سنگین تر استفاده کنند.

۷ کتاب داستان و کمک آموزشی که می تواند بهترین منابع یادگیری زبان آلمانی باشند:

  1. The Big Yellow Book of German Verbs
  2. Living German: Course based Grammar
  3. Langenscheidt German Grammar in a Nutshell
  4. کتاب داستان های جیبی که به زبان آلمانی نوشته شده اند
  5. Drei ist einer zu viel
  6. Verschollen in Berlin
  7. Skorpion
اپ های آموزش زبان آلمانی
اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

اپ های اموزش زبان المانی چه کمکی به یادگیری زبان آلمانی می کند؟

اگر یک سرچ کوچیک در گوگل پلی و اپ استور بزنید می بیندی که چقدر آپ های مختلف کمک آموزشی برای شما نمایش داده می شود. استفاده از این اپ ها از آنجایی برای شما مفید است که همیشه همراه شما می باشند و می توانند در صورتی که نکته ای از یادتان رفت به شما یادآوری کنند.

یادگیری زبان آلمانی با استفاده از موسیقی و فیلم

در این مورد حتما به یاد داشته باشید که از فیلم ها و موسیقی استفاده نمایید که زیرنویس داشته باشند، این مورد خیلی مهم است و به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید دو گزینه را در خود تقویت کنید، به همین دلیل جزو بهترین منابع یادگیری زبان آلمانی قرار می گیرند.

  • قوه شنیداری خود را تقویت کنید و ببینید که خواننده چه کلماتی را چگونه بیان می کند
  • با نوشتن کلمات با املاء انها اشنا میشوید و می توانید جملات بیان شده را بنویسید و معنی کنید.

و یک امتیاز مثبتی که این مورد دارد این است که همه جا می توانید آن را گوش  دهید.

سخن آخر

استفاده از بهترین منابع یادگیری زبان آلمانی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید یادگیری خود را بهبود ببخشید و در کنار اموزش اکادمیک سرعت یادگیری را بیشتر کنید.

سوالات متداول بهترین منابع یادگیری زبان آلمانی

چرا باید برای یادگیری زبان آلمانی از سایر منابع استفاده کرد؟

بهترین منابع یادگیری زبان آلمانی که ما در اختیار شما قرار دادیم به شما کمک می کند که بتوانید هم کیفیت یادگیری خود را افزایش دهید و هم سرعت آن را افزایش دهید.

بهترین منابع برای یادگیری زبان آلمانی برای مکالمه چیست؟

هر چیزی که صوتی باشد می تواند برای یادگیری زبان آلمانی به شما کمک کند، در این میان بهترین گزینه ها آنهایی هستند که زیرنویس دارند.

برای شروع یادگیری زبان آلمانی از چه منابعی استفاده کنیم؟

برای شروع یادگیری زبان آلمانی بهترین کار این است که در کنار یادگیری آکادمیک از کتاب های داستان با محتوای سبک استفاده کنید و رفته رفته از کتاب هایی با محتوای سنگین تر استفاده کنید این به شما کمک می کند تا از پای زبان آلمانی را قوی شروع کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 196 views بار دسته بندی : مقالات زبان آلمانی تاريخ : 13 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.