آلمانیو معرفی 7 اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی + بررسی جامع - آلمانیو

۱۴۰۰/۱۰/۲۶


۸۶۷ بازدید

وقتی صحبت از بهترین نرم افزار و اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی برای یادگیری زبان آلمانی می شود، تعداد زیادی از آنها به شما معرفی می شوند. آنها تقریباً در هر پلتفرم تلفن همراه در دسترس هستند. بسیاری از آنها رایگان هستند اما برخی از ماژول های پولی را نیز ارائه می دهند در حالی که برخی دیگر شامل هزینه خاصی هستند اما آموزش و مربیگری خاصی را ارائه می دهند.

معرفی ۷ اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

برنامه ‌های یادگیری زبان، برنامه ‌های نرم ‌افزاری هستند که به شما کمک می کند واژگان را گسترش دهید، گرامر صحیح را آموزش ببینید تا به زبانی که می ‌خواهید یاد بگیرید مسلط شوید. آموزش این برنامه ها به شما کمک می کند تا مفاهیم پیچیده زبان را درک کنید.

در زیر فهرستی از بهترین نرم افزار ها و اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی برتر جهت یادگیری زبان آلمانی با ویژگی‌ های محبوب و پیوندهای وب‌ سایت آن‌ ها انتخاب شده است. این لیست شامل هر دو نرم افزار (رایگان) و  (پرداختی) است:

۱- اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی Duolingo

اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی Duolingo
اپلیکیشن دولینگو

وقتی نوبت به یادگیری یک زبان جدید می رسد، Duolingo قطعاً در مرحله اول به عنوان بهترین نرم افزار ها و اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی وارد می شود. این برنامه همه کاره است، رویکرد جالبی برای آموزش زبان آلمانی دارد و از همه مهمتر رایگان است. این واقعیت که بهترین ها را مستقیماً می توان از اینترنت استخراج کرد، همه چیز را مرتبط می کند. این برنامه حتی تازه، سرگرم کننده و آسان برای استفاده ی کاربران است.

۲- اپلیکیشن Babbel

اپلیکیشن Babbel
اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی بابل

این برنامه که برای اندروید و iOS موجود است، در یادگیری زبان‌ ها، از جمله زبان آلمانی، معتبر است. با ویژگی هایی که دارد می تواند یکی از بهترین نرم افزار ها و اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی باشد. این برنامه از ترکیبی از تصاویر، صدا و متن استفاده می کند تا تجربه یادگیری زبان آلمانی شما را به بهترین شکل ممکن مهیا کند. طراحی بسیار شیک و ساده ای برای خوشایندی شما دارد. برای کمک به شما در تلفظ، دارای برنامه شامل تشخیص گفتار است. در صورت تمایل به داشتن قالب اولیه می توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید. برای ویژگی ها و قابلیت های بیشتر، نیاز به پرداخت برای داشتن یک حساب اشتراک حرفه ای جهت آموزش زبان آلمانی دارد.

۳- اپلیکیشن رزتا استون (Rosetta Stone)

اپلیکیشن Rosetta Stone
اپلیکیشن رزتا استون یکی از بهترین نرم افزار های آموزش آلمانی

برنامه Rosetta Stone برای اندروید و iOS برنده جایزه رسانه هوشمند به انتخاب دانشگاهیان جهان در سال ۲۰۱۴ و برنده جوایز Tabby در سال ۲۰۱۴ است. جای تعجب نیست زیرا Rosetta Stone به عنوان یک مرجع معتبر در روش های همه جانبه جهت آموزش زبان ها شهرت زیادی در فواصل زمانی طولانی به دست آورده است و به عنوان بهترین برنامه جهت یادگیری زبان آلمانی رتبه بالایی دارد. این برنامه که قطعا به عنوان بهترین نرم افزار و اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی شناخته شده است، یک اپلیکیشن موبایل با تمرینات عملی زیاد جهت تمرین و یادگیری زبان آلمانی را ارائه می دهد. این برنامه به خودی خود رایگان برای دانلود است، اما برای دسترسی به حساب خود باید برای یکی از آن ها پول پرداخت کرده باشید. بنابراین این برنامه اساسا یک نسخه موبایل از نسخه وب است.

۴- اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی Busuu

اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی Busuu
اپلکیشن Busuu

برنامه Busuu شامل یک مجموعه بزرگ با بیش از ۴۵ میلیون کاربر است. این برنامه در سال ۲۰۱۳  در مجله PC به عنوان یکی از اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی شناخته شده بود، بنابراین در مورد یادگیری زبان آلمانی حرفی برای گفتن دارد. این نرم افزار به شما امکان می دهد زبان آلمانی را به صورت رایگان و با یک رابط نسبتا سرگرم کننده یاد بگیرید. قابل توجه ترین ویژگی این اپلیکیشن این است که پس از تکمیل برخی تمرین ها، می توانید آنها را با یک مرکز یادگیری به اشتراک بگذارید که به شما کمک می کند مهارت های خود را تقویت کنید.

۵- برنامه آموزشی iStart German

اپلیکیشن iStart German

این برنامه ویژه و متمرکز برای افرادی است که به تازگی شروع به یادگیری زبان آلمانی کرده اند. از این رو پیشرفت برنامه نسبتاً کند است. این برنامه هم برای اپ استور و هم برای گوگل پلی در دسترس است. در واقع کمی منفعل است زیرا دانش آموز فقط می ایستد تا به معلم خصوصی گوش دهد که گرامر و تمرین زبان آلمانی را ارائه می دهد. با این حال، برای مبتدیان در زبان آلمانی به عنوان یک اپلیکیشن آموزشی عالی بسیار توصیه می شود.

۶- اپلیکیشن Anki

اپلیکیشن anki
اپلیکیشن anki

به گفته توسعه دهندگان Anki، شما می توانید از آن برای به خاطر سپردن هر چیزی استفاده کنید. این اساسا یک برنامه فلش کارت تعاملی است که به شما امکان می دهد واژگان خود را تمرین کنید. این برنامه بصورت کاربری ساخته شده است و دارای ویژگی های جالبی است که حفظ کلمات را راحت تر می کند. نسخه وب و برنامه اندروید آن کاملا رایگان است، اما نسخه iOS با هزینه ای مقرون به صرفه عرضه می شود.

۷- اپلیکیشن آموزش زبان Memrise

اپلیکیشن آموزش زبان Memrise

 برنامه Memrise بسیار شبیه به Anki است، این یک برنامه فلش کارت تعاملی است که به شما امکان می دهد واژگان را حفظ کنید. مانند Anki، Memrise از یک سیستم تکرار فاصله ‌دار استفاده می ‌کند، اما یک ویژگی خاصی را نیز اضافه کرده است تا به شما کمک کند اصطلاحات خود را کمتر فراموش‌ کنید. این برنامه را هم در اپ استور و هم در گوگل پلی می توانید دریافت کنید.

اگر میخواهید زبان آلمانی را ساده یاد بگیرید به صفحه آموزش رایگان زبان آلمانی مراحعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : مقالات زبان آلمانی تاريخ : 30 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.