آلمانیو کتاب داستان به زبان آلمانی - آلمانیو

 

تقویت زبان آلمانی با خواندن کتاب داستان

خواندن کتاب داستان به زبان آلمانی یکی از راه هایی است که به وسیله آن می توانید زبان آلمانی خود را تقویت کنید، کتاب های داستان خیلی کمک خوبی هستند برای آموزش درس زبان چون با دیدن کلمات و بکار بردن آنها در جمله آشنا خواهید شد. اگر در ابتدای یادگیری زبان آلمانی هستید می توانید از کتاب های داستان آسانتر استفاده نمایید حتی کتاب هایی که مخصوص کودکان است می تواند بسیار کاربردی عمل کند زیرا هم همراه با شعر است و هم کلماتی که در آن به کار رفته طوری طراحی شده است که قابل فهم و ساده باشند، جمله بندی هایی که در کتاب های کودکانه استفاده می شود معمولا آسان بوده و می تواند در ابتدای راه تمرین خوبی برای زبان آموزان باشد.

رفته رفته می توانید کتاب داستان به زبان آلمانی پیشرفته تری تهیه نمایید و آنها را مطالعه نمایید حتی اگر به سطوح بالایی از زبان آلمانی رسیدید می توانید  از مقاله های پزشکی و کتاب های دانشگاهی هم استفاده نمایید.

موضوعات این مقاله

آثار بی نظیر آلمانی

باید بگوییم که با یادگیری زبان آلمانی شما با تمدنی بزرگی آشنا خواهید شد و می توانید از آثار بجای مانده از بزرگان شعر و ادب آلمان استفاده نمایید و با خواندن آنها لذت ببرید همچنین به معلومات خود بی افزایید. کشور آلمان نویسندگان بزرگی را در تاریخ خود داشته است که هر کدام آثار معروفی از خود به جای گذاشته اند، خواندن این آثار به زبان آلمانی می تواند لطفی باشد برای کسانی که زبان آلمانی را به خوبی بلد هستند، شاید شما هم با کتاب های ترجمه شده که به درستی منظور نویسنده را به مخاطب نمی رسانند آشنا شده باشید. چه بهتر است که خودتان بتوانید این کتاب ها را بخوانید و تفسیر خود را از کتاب مورد علاقه تان داشته باشید.

در ادامه چند کتاب معروف از نویسندگان بزرگ آلمانی معرفی می کنیم، اگر شما هم مایل هستید تا با این آثار آشنا شوید و به واسطه زبان آلمانی که بلد هستید آنها را بخوانید و از این کتاب ها لذت ببرید همراه ما باشید.

معرفی کتاب داستان به زبان آلمانی

کتاب داستان امیل و کاراگاهان
کتاب داستان آلمانی امیل و کاراگاهان

کتاب داستان کودکانه emil und die detektive (امیل و کارآگاهان)

یک کتاب داستان کودکانه زیبا برای کسانی که می خواهند به تازگی زبان آلمانی را شروع کنند، این کتاب در سال ۱۹۲۹ برای کودکان نوشته شده است.

این کتاب روایت یک پسر بچه ۱۲ ساله است که از شهر خود به برلین آمده است، نام این پسر بچه امیل است و در ادامه ورود وی به برلین اتفاقات جالبی برایش اتفاق می افتد، کتاب امیل و کارآگاهان از معدود کتاب هایی است که از سانسور ها آلمان نازی قسر در رفته است، اتفاقات این کتاب در رابطه با جنایات، هنر و وقایعی است که در کشور آلمان بین دو جنگ جهانی رخ داده است.

رمان تخیلی داستان بی پایان
کتاب داستان داستان بی پایان

رمان تخیلی Die unendliche Geschichte  (داستان بی پایان)

یکی از رمان های زیبا و جالب می باشد که در سال ۱۹۷۹ برای اولین بار به انتشار رفت، این رمان آلمانی معروف بعدها به چند فیلم هم تبدیل شد بسیار مورد توجه کسانی قرار گرفت که به ژانر های خیالی علاقه دارند و به دنبال این داستان ها می گردند.

داستان یک پسر را روایت می کند که از کتاب خانه کتابی به اسم داستان بی پایان را میبیند و آن را می دزدد. پس از آن شروع به خواندن کتاب داستان می کند و کم کم در داستان دنیای خیالی این کتاب به اسم fantastica غرق می شود.

اگر شما هم به داستان های خیالی علاقمند هستید و میخواهید در کنارش زبان آلمانی خود را تقویت نمایید این کتاب می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

کتاب داستان زیبای (داستان زندگی اش)

یک کتاب داستان زیبا و مصور که داستان یک دانشمند پیر را روایت می کند، این دانشمند پیر که اکنون در سن ۸۰ سالگی قرار گرفته است کمکم هوش حواس خود را از داده و به بیماری آلزایمر دچار می شود. او تابستانی از زندگی اش را یادش می آید که همراه با پدرش ساعت ها به آسمان و ستارگان نگاه می کردند و همان لحظات شیرین بود کی وی را به سمت اختر شناسی سوق داد.

تصویرگری این کتاب داستان بسیار زیبا می باشد، این کتاب توسط توماس فون اشتاین کا نوشته شده است و تصاویر آن توسط باربارا یلین داخل کتاب قرار داده شده است.

داستان های کوتاه

کتاب داستان das marchen اثر گوته

گوته یکی از نویسندگان به نام آلمانی است و رمان های جالبی از این نویسنده بزرگ می توانید بیابید در خصوص این نویسنده به نام باید گفت که کتاب های

  •         کتاب دیوان اثار شرقی
  •         کتاب پنج اثر
  •         کتاب دیوان غربی شرقی
  •         کتاب رنج های ورتر جوان

از آثار این نویسنده فاخر می باشند در ادامه با کتاب das marchen به نویسندگی گوته آشنا خواهید شد

این داستان روایت یک ناخدای کشتی است که میتواند ارواح را ببیند. این داستان با حول محور ارواح شروع می شود اما در ادامه تبدیل به داستانی عاشقانه و غیر ممکن می شود که توسط جادویی ممکن می شود.

این داستان از گوته نشان دهنده این است که روح انسان تا چه حد می تواند آزاد باشد. اگر چه شاید اینطور به نظر اید که داستان خیلی عمیق است اما به زبان بسیار ساده نوشته شده است و جملات بیان شده بسیار ساده می باشند. توصیفاتی که در این داستان از اندام ها و لغات مرتبط با حرکات آورده شده است به کسانی که می خواهند زبان خود را تقویت کنند بسیار کمک می کند. اگر تا به حال با کتاب های گوته آشنایی نداشته اید و یا اثاار وی را نفهمیده اید این کتاب می تواند برای شروع گزینه خوبی باشد.

جمع بندی

خواندن کتاب های ارزشمند بسیار برای تقویت ذهن مفید می باشد و به ادم کمک می کند تا درک بهتری از وقایع اطرافش داشته باشد، به خودی خود کتاب های داستان باعث می شوند تا ذهن فعال شود و برای تقویت آن بسیار مناسب می باشند، حال میتوانید از این امتیاز استفاده کرده و از کتاب ها داستان برای تقویت زبان آلمانی خود بهره ببرید، کتاب داستان به زبان آلمانی می تواند یک راه حل خوب برای تقویت زبان شما باشد.

سوالات متداول

خواندن کتاب داستان آلمانی برای مبتدی ها هم مناسب است؟

اگر در حال یادگیری زبان آلمانی میباشید و علاقمند به خواندن کتاب داستان هم هستید توصیه می کنیم با کتاب داستان های کودکانه و یا کتاب هایی با خط روان استفاده نمایید.

آیا خواندن کتاب داستان به زبان آلمانی برای تقویت زبان مفید است؟

پاسخ این سوال بله است، به این دلیل که می توان بسیاری از دستور زبان ها و لغات را از کتاب های داستان آموخت.

تمرین های تقویت زبان آلمانی

برای این که بتوانید زبان آلمانی خود را تقویت کنید چندین راهکار وجود دارد که هم می توانید در کنار یادگیری زبان از آنها استفاده نمایید هم می توانید به صورت جداگانه فقط بر روی آنها وقت بگذارید برای دیدن این راهکار ها می توانید مقالات داخل سایت آلمانیو را مطالعه نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 140 views بار دسته بندی : مقالات زبان آلمانی تاريخ : 11 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.